Adresaci:
Dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele, nauczyczycielki, terapeuci pracujący w WWRD
Prowadząca:
Aleksandra Rodzewicz
Liczba godzin:
4 godzin dydaktycznych
Cel/Cele główne:
• Program szkolenia:
• Uporządkowanie wiedzy na temat pomocy psychologiczno – pedagogicznej zgodnej z prawem oświatowym, w tym organizacji kształcenia specjalnego (IPET i WOPFU);
• Przykłady rozwiązań dotyczących prawidłowej organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole;
• Zmiany w prawie związane z edukacją włączającą i kontekst tych zmian, w tym szkolną ocenę funkcjonalną;
• Jak właściwie organizować współpracę nauczycieli i specjalistów w szkole – zadania poszczególnych osób zapisane w prawie.
• Praktyczne rozwiązania do wykorzystania w pracy z uczniami o szczególnych potrzebach.
• Przykłady rozwiązań dotyczących organizowania pomocy pp we współpracy z poradnią psychologiczno – pedagogiczną i innymi partnerami szkoły;
• Wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę dotyczącą założeń edukacji włączającej;
• Praca z klasą ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi – racjonalnie zaprojektowane narzędzia dostępne dla nauczycieli.
• Zasady prawidłowej organizacji zajęć z zakresu WWRD oraz poprawnego jej dokumentowania.
• Uporządkowanie wiedzy na temat terminologii stosowanej w WWRD;
• Kwalifikacje nauczycieli realizujących zadania w ramach WWRD;
• Wprowadzenie w tematykę nowego modelu WWR skoncentrowanego na rodzinie i środowisku;
• Wprowadzenie do Routines Based Interviuw (RBI), czyli modelu wywiadu opartego o rutynowe czynności dnia codziennego;
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Instytut Nauki Lektikon jest Akredytowaną Placówką Doskonalenia Nauczycieli. Naszym celem strategicznym jest rozwój kompetencji Nauczycieli, oparty na dostarczaniu innowacyjnej wiedzy i narzędzi edukacyjnych.
Copyright 2019-2023 © Instytut Nauki LEKTIKON Radosław Świergosz
Wykonanie i opieka techniczna: Comp-Web Studio