Szkolenie – Nowy wymiar pomocy p-p, w tym zmiany związane z edukacją włączającą oraz planowanie i organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zgodnie z Routines Based Interviuw (RBI), czyli modelem wywiadu opartym o rutynowe czynności dnia codziennego
Szkolenie – Nowy wymiar pomocy p-p, w tym zmiany związane z edukacją włączającą oraz planowanie i organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zgodnie z Routines Based Interviuw (RBI), czyli modelem wywiadu opartym o rutynowe czynności dnia codziennego
/*! elementor - v3.12.1 - 02-04-2023 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px}Tytuł: Nowy wymiar pomocy p-p, w tym zmiany związane z edukacją włączającą oraz planowanie i organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD) zgodnie z Routines Based Interviuw (RBI), czyli modelem wywiadu opartym o rutynowe czynności dnia codziennego Adresaci:Dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele, nauczyczycielki, […]